Ny serie: "Keeping up with the Mayers"

Kommer ni ihåg min sim Elena (syns i bl.a headern) och inlägget jag skrev? HÄR kan ni läsa det. Några av er ville att jag skulle börja skriva en story om min familj Mayers. Nu har jag bestämt mig för att köra på det! Jag har ingen direkt handling på g ännu, men jag tänkte i alla fall göra det till någon slags serie som får heta Keeping up with the Mayers där ni får följa deras liv helt enkelt. 
 
Tidigare har jag inte varierat bloggen särskilt mycket, utan det har liksom varit en och samma familj i fokus ett tag innan jag bytt. Men nu efter jul och nyår tänkte jag försöka variera mer - ni ska få se Alla familjer helt klart, men nu tänkte jag fokusera på att variera mellan min familjen Baynes (TS4) och denna nya serie med Mayers (TS3) så att de liksom "kommer in", får en bra start helt enkelt, och ni får något nytt att läsa. 
 
Bjuder på en liten photoshoot med Mayer jag gjorde tidigare idag :) 
 
 
#1 / / Amanda W:

Awesome! Ser fram emot det. :D

#2 / / Ofelia:

Låter riktigt kul!! Ser framemot detta :D