Miss Sandy ~ Simself

 
Detta är mitt försök till en simself.. lyckades ju ganska bra i alla fall, typ. Tråkigt dock att jag såklart inte hade en ring/spiral till läppen, utan fick nöja mig med en stav/kula. Jag har, som jag sagt tidigare, en läpp piercing (labret). Lyckades dock göra en bättre selfie i TS4 CAS Demon som jag ska visa sen. 
 
Anyways, såg att Thesimslife skrivit om Siimsalabiim's utmaning "Lev dina drömmar". Så jag klickade mig in och läste vad den gick ut på etc, och det lät riktigt kul! Läs om den HÄR
 
Tänkte försöka mig på utmaningen då jag inte har någon större lust att spela på varken Lane eller Adams just nu. 
 
Alla som känner mig tycker jag är otroligt rolig, haha jag själv tycker inte jag är särskilt rolig.. men allt och alla skrattar när jag berättar mina dåliga skämt. Annars är jag väl rätt karismatisk av mig. Jag har lätt för att få nya vänner och kommunicera med folk. Folk dras till mig.
Kanske för att jag är väldigt social av mig.
 
Men jag är också hetlevrad. Något så otroligt. Jag har inget tålamod med saker och ting, brusar upp för minsta lilla grej.
Mitt humör går uppochner i princip hela tiden. En av mina dåliga sidor.
Flörtig.. haha hopplös romantiker kanske passar bättre. Jag har otroligt svårt att vara singel. Hittar alltid någon jag tycker om.
Jag vill hjälpa människor, och det är väl mer eller mindre min passion i livet. 
Älskar för övrigt makeup. 
 
 
I och med utmaningen ska man bygga sitt drömhus. Husbygge och inredning är dock det tråkigaste jag vet. Kan sitta en stund och bygga/inreda men tröttnar väldigt fort. Dessutom är jag riktigt dålig på att bygga hus.. detta ser inte ens ut som mitt drömhus. Vet inte hur länge jag bråkade med själva taket hahah. Men det får se ut som det ser ut. Huset är inte ens halvklart heller. 
 
Återkommer med denna utmaning när jag är helt klar med allt. 
Publicerat i
#1 / / thesimslife:

Väldigt fin sim. Önskar att jag hade en stav till örat nerladdat då de är den enda piercing jag har haha xD
Riktigt fin å snygg sim i alla fall!
huset är också fint faktiskt :)

Svar: Du menar industrial? Åh det är så fint :D Har en massa ringar till läppen men inte till just labret :/ Har också stav/industrial på sims. Tack! ^^
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Moa:

Hon blev ju as snygg! :D huset ser redan nu fint ut. Det kommer säkert bli jätte bra sen :3

Svar: Tack! ^^ Jag hoppas det.. haha jag är så dålig på att bygga hus, det är ju inte riktigt min grej xD
Sandy SIMSINSPACE

#3 / / Johanna:

Vad roligt att du ska testa på våran utmaning! Jättefin sim och bra början på huset :)

Svar: Ja, hade tänkt skriva till er att jag ska testa på den men ni hann före :) Tack :D
Sandy SIMSINSPACE

#4 / / thesimslife:

Ja industrial så hette det ! haha :)

Vart har du laddat ner piercingar till ditt spel?
Å har du några särskilda favoriter ? :>

Svar: Det är sjukt snyggt! Ville själv ha en förut haha ^^ Från lite olika ställen, jag gör ett inlägg senare ikväll om det! Jag ska strax iväg :)
Sandy SIMSINSPACE