Ladda ner Justin Bieber

 
Nu har jag äntligen fixat så att min JB sim är tillgänglig för nedladdning! Det är flera som frågat efter honom och nu är han här :D Jag har endast slängt upp honom på Mediafire. CC ska medfölja, ifall det inte gör det har jag ändå länkat det jag kunnat hitta här nedan. Återkommer om jag hittar resten. 
 
Tre bilder till finns här innan han var helt klar.
 
Skin  (natural TAN)
Hår - Cool Sims
Tattoos - Pretty Lady
 
Klädstil 1:
Linne - JS Sims
Byxor - Återkommer med länk
Skor - Pixicat
Örhängen - EA, base game
Klocka - EA, base game
Halsband - EA, tror det kommer med i universitetsliv
 
Klädstil 2: 
Tröja - JS Sims (hittade också en annan tröja/jacka HÄR som passar honom bättre)
Byxor - Återkommer med länk 
Skor - Pixicat 
Keps - JS Sims 
Örhängen - EA, base game
Klocka - EA, base game
Halsband - EA
 
Jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag laddat ner hans contacts. 
 
 
 
 
#1 / / JB's största fan:

äntligen!!

#2 / / Ofelia:

Gillar också JB :DD
Han finns i mitt spel nu