Roaring Heights

Detta är egentligen inte någon recension, hade jag gett mig på att göra det hade jag valt en annan dag där jag har mer tid. 
 
 
Välkommen till en stad där djärva former, starka färger och överdådig lyx dominerar stadsbilden! Invånarna i Roaring Heights lever livet i en blomstrande miljö fylld av mäktiga skyskrapor och myllrande stränder. Vare sig du nöjer dig med att hänga vid piren, jobbar dig upp till toppen eller anordnar glamorösa fester i ditt eget hem, så finns det plats för alla livsstilar i Roaring Heights. Vilket nytt liv väljer du när de ändlösa möjligheterna knackar på din dörr i Roaring Heights?

Igår spelade jag i Roaring Heights ett tag, men hann inte utforska särskilt mycket då jag skulle iväg.
Dock tycker jag att jag ändå fick se tillräckligt av den korta tiden jag hann spela. 


Använde mig utav dessa två simmar att utforska staden med. 

 
De fick flytta in i detta hus. Gillar arkitekturen, den är rätt modern ändå och gillar att staden i sig faktiskt påminner (en bråkdel) om Miami.


Detta är alltså stadshuset. Det är snyggt gjort, men kanske något överdrivet högt. 


Gillade strandtomterna, och dem påminner ännu mer om Miami. 


Ville se om denna stads lägenheter har någon likhet med Bridgeports. Därav fick simmarna köpa ett extra hem. Tycker faktiskt att dessa lägenheter är mycket snyggare och mer välgjorda. Dessutom har man tydligen inga grannar. 


Dock störde jag mig på att det såg ut såhär när själva kameran befann sig på bottenvåningen. Spelade ingen roll om man zoomade ut eller in eller drog musen åt kanterna för att flytta kameran. Det försvann bara om man hade kameran inne i själva lägenheten så nära marken som möjligt. 


Staden har en del stränder, men fotade inte alla. 
 

En rolig grej var att i stort sätt alla, gammal som ung, såg ut som man gjorde på 50-60 talet. 
Dessutom hade nästan alla kvinnliga simmar en leverfläck precis ovanför munnen. 


Mer än så hann jag inte upptäcka, men som sagt så tycker jag att jag redan sett det jag ville se och fått veta det jag ville veta. Tyckte det huset jag flyttade in Elena och Janelle i var rätt modernt - men om man kollar inredningen så är det faktiskt 50-tals aktigt. Tror inte jag kommer flytta familjen Adams hit. Även om staden i sig är fin så.. vet inte, gillade den inte så värst mycket. Helt okej får den av mig. Hade hoppats på något bättre.