Justin Bieber Preview

I förra inlägget skrev jag att jag gjort en JB sim men att han inte var klar. Nu är han i alla fall äntligen klar och jag tänkte lägga ut tre preview bilder. Han tog mig två dagar att göra, det är den längsta tid jag någonsin lagt ner på att göra en sim.
Demi Lovato och Selena Gomez tog ca en timme, dvs en halvtimme var, att göra. Har lagt ner halva min själ till att få honom så bra och lik som möjligt. Liksom Demi är också Justin en utav mina största idoler så det var riktigt roligt men också pilligt och rent ut sagt jobbigt att göra honom i sims. Trodde aldrig jag skulle bli klar haha. Nu är han äntligen här och jag funderar på att göra någon slags photoshoot med honom också. 
 
 
Publicerat i Simmar
#1 / / Moa:

Två dar med en massa pauser då eller? ;))
Sjukt snygg och lik blev han i alla fall :o vill ha honom i mitt spel! C:

Svar: Haha ja, skolpauser, simspauser u named it ^^' blev ju aldrig nöjd heller eheh. Jag vet :D jag kanske kan lägga upp honom för nedladdning om du vill ha honom så du kan ju alltid få honom in ur game :)
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Hanna:

Damn lägg ut honom för nerladdning :OO

Svar: Kanske jag kan göra :)
Sandy SIMSINSPACE

#3 / / JBs största fan:

du har ju fortfarande inte lagt ut honom för nerladdning..

Svar: Jag skrev att jag Kanske Kan göra det Någon Dag. Jag har inte särskilt mycket tid över till sims eller lägga upp simmar för nedladdning atm då jag har fullt upp i skolan. Kan ev få upp honom på mediafire nästa vecka så håll ut ett tag till :)
Sandy SIMSINSPACE