Mods jag använder [Update]

Tänkte skriva ett inlägg om vilka mods jag använder och vad dem gör. 
 
Ja nu var det ju ett tag sedan jag sist uppdaterade detta inlägget, men jag tänkte i alla fall att det var dags för det nu när jag samlat på mig mer mods till The Sims 4. Inlägget kommer att fyllas på eftersom. 
  
[Updaterad 03/25 2017] 
 
The Sims 3
 
No Intro - Tar bort intro filmen som spelas upp när spelet startar, och hoppar direkt till laddningssidan. 
 
No Build Sparkles - Tar bort glittret när man bygger. 
 
Pose Player - Gör det möjligt för dina simmar att posa.  
 
Porter - Gör att man kan flytta sin familj till en annan stad utan att förlora släktträd, relationer etc. 
 
StoryProgression - Ersätter EA's historieutveckling. Simmar gifter sig, skaffar barn, jobb, etc. Allt sker effektivare. 
 
MasterController - Är en sk megamod som ger en extra kontroll över det mesta i spelet samt andra bra funktioner. Man kan tex byta kläder på gravida simmar, reseta simmar som fastnat/reseta hela staden. Här kan ni läsa allt den kan göra. 
 
Decensor - Tar bort censuren när simmarna duschar, går på toaletten, badar, etc. 
 
Overwatch - Är en sjukt bra mod som jobbar i "bakgrunden". Den rensar diverse buggar, simmar som fastnat, och får spelet att funka snabbare och bättre. 
 

The Sims 4 

Indoor Lights Brighter - Gör spelet ljusare. 
 
No Mosaic - Tar bort censuren när simmarna duschar, går på toaletten etc.  
 
Teleport any sim - Gör att man kan posera fler simma i tex parposer eller liknande, samt att man kan placera simmarna exakt där man vill ha dem.
 
Pose Player - Gör det möjligt för dina simmar att bli snygga på bild :)) 
#1 / / Anonym:

Hur lägger man in mods?

Svar: Jag har redan svarat på den frågan här http://simsinspace.blogg.se/2014/april/svar-hur-man-lagger-in-poser.html
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / SimsTi:

Alltså jag kanske är skit dum nu som inte fattar men jag vill ha story progression och jag fattar inte hur jag laddar ner från NRaas.