Where can I find: Elenas Hår, Bodysuits & Poser

 
Elenas bodysuits kommer HÄRIFRÅN och poserna hon använder sig av hittar du HÄR
Jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag laddat ner hennes hår. Återkommer med länk ifall jag hittar det. 
Staden bilderna är tagna i är Sunlit Tides. Det är en stad du kan köpa i Store eller ladda ner gratis HÄR
#1 / / Anonym:

Angående poserna. Är denna sidan säker att ladda ner ifrån? Vill väldigt gärna ha dessa poser men är lite små rädd för buggar.. Fick du några buggar...? :/

Svar: Jag har massa kläder och poser nedladdade från Circa och hon är en seriös skapare. Jag har inga buggar alls, allt funkar felfritt så det är inga problem! :) Dock kan jag ju inte heller garantera att du inte kommer få några buggar (detta gäller från alla skapare), men Circa är som sagt en seriös skapare så det borde inte vara något problem. ^^
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Anonym:

Nu syftar jag mest på nakenbuggar och linkande...

#3 / / Anonym:

Tack, men poserna. Dom ger väl inte buggar? Jag tänkte mest på poserna hehe. :3

Svar: Nej det gör dem inte. I alla fall inte för mig :)
Sandy SIMSINSPACE