Ny sim: Joyce

Vill bara säga sorry för min frånvaro, jag har sjukt mycket i skolan och stressen har gjort mig sjuk. Mår inte särskilt bra varken pyskiskt eller fysiskt. Simslusten har inte varit särskilt bra den heller. Men igår kväll kände jag faktiskt för att öppna upp spelet igen. Har ingen lust att spela på någon utav familjerna, därav gjorde jag en ny sim - Joyce Parker. Tänkte eventuellt gifta in henne i antingen Adams eller Lane, någon gång framöver (några generationer senare). Men vi får se hur det blir.. eller också får hon en egen story, själv eller alt. tillsammans med
min andra nya sim Alex
 
 
 
Publicerat i Simmar
#1 / / Ofelia:

Vad fin hon blev! Tror du att du skulle kunna lägga upp henne på exchange?

Svar: Tack! Det kanske jag kan.
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / thesimslife:

Alltså jag måste börja göra mörka simmar!
Så sjukt fina ju, :o


Svar: Brukar nästan alltid göra väldigt bleka simmar så kände för att göra en mörk ist x) tycker de blir så sjukt snygga!
Sandy SIMSINSPACE

#3 / / Siri:

Snygg hon är!!

Svar: Tack så mycket!
Sandy SIMSINSPACE

#4 / / Emelie:

Snygg sim! Jag undrar, skulle du vilja göra ett länkbyte med mig i menyn?

Svar: Tack så mycket! Gärna, lägger till dig när jag sitter vid datorn. *Inne på telefonen :)
Sandy SIMSINSPACE