Ingen motivation och nytt spel

Hej simmare! 
Jag tänkte kika in här och förklara att jag inte kommer blogga den kommande veckan. Jag saknar helt motivation, min kylare är trasig på laptopen och därför kan jag inte heller spela sims - vilket egentligen inte gör speciellt mycket eftersom simslusten är lika med noll. Dessutom har jag köpt ett nytt spel (senaste Star Wars Battlefront) som jag vill spela och lägga ner tid på. Jag känner tyvärr just nu att varken Sims eller bloggen är något jag verkligen vill lägga ner tid på, motivationen blir inte heller bättre när man knappt får någon respons. Nu menar jag inget illa till er, men ni själva som har bloggar vet hur mycket arbete, tid och energi som krävs för att hålla igång bloggen.. speciellt när man inte har en speciellt bra speldator kan det ta flera timmar att ens få ihop bilder till två inlägg. 
 
Jag kommer att komma tillbaka när jag känner att jag börjat få tillbaka simslusten igen. Då och då kanske det kommer upp något inlägg med downloadtips eller tips på något annat, men spelinlägg lär dröja till i alla fall efter nyår. Vi får se hur jag känner när jag fått tag i en kylplatta också. 
 
Under tiden jag är borta kan ni ju passa på att ställa WCIF-frågor om ni vill och undrar vart jag laddat ner saker, så kan jag göra ett stort WCIF inlägg när jag kommer tillbaka. 
 
Och ni kan också kika på mina tre favorit simsbloggar som alla är aktiva: 
Simsliv
Simstales 
The Sims life (ledsen, jag tänkte tipsa om din blogg innan julafton men glömde helt bort det! Jag kommer skriva ett inlägg om din blogg någon dag här i veckan eller när jag känner för att börja blogga igen). 
 
Det ska förhoppningsvis inte dröja alltför länge innan jag är tillbaks, just nu känner jag bara att jag åtminstone behöver någon vecka eller två. Men tills vidare får ni ha det king! ♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Elin:

Alla behöver en paus någon gång, kom tillbaka när du känner att du orkar och har lust! Jag själv har tidsinställt nästan alla inlägg nu i december bara för att jag inte orkat spela under julen, så jag vet precis hur du känner dig :)

#2 / / Mikka:

Förstår dig! Ibland så tappar man helt enkelt lusten. Jag själv är en periodare, vilket kan vara både bra och dåligt! Ena sekunden sims i åtta veckor och andra Mass effect i ett halvår! xD Men du ska veta att även om, iallafall jag, inte kommenterar så ofta så är din blogg verkligen en i toppklass (y) Du får ta dig tid till att hitta simslusten och göra annat skoj tills vidare! (eller skriva en recension om SW - battlefront, är lite småsugen på det...)! Vi trogna läsare finns ju kvar och får väl läsa repriser eller något tills vidare ;)

#3 / / thesimslife:

Hoppas du får ett bra nyår! ♥
Och att det nya spelet är roligt! :)
Värsta med sims är ju att man kan vara inne i en period då man spelar sims jätte mycket och sedan kommer det en period då man inte spelar något alls, så är det för mig i alla fall, så fullt förståeligt att det blir en liten paus för simsbloggarna då och då. Sen är det som du säger, inte så kul när man inte får någon respons.
Jag själv måste bli bättre på att kommentera på andras bloggar haha.
Men hoppas du har det så bra så länge! Ser fram emot när du kommer tillbaka :)

å tack för länken! ^^