Utforskar Vildmarken (part 1)

Här kommer första inlägget med några bilder samt text från det jag hittils utforskat av vildmarken. Kan komma upp ett inlägg till om detta och jag kommer också kanske skriva en kort recension.
 
 
Hur fin är inte naturen?! Gläntan är hittils min favorittomt haha, Vattenfallet är bara för vackert! Åh. 
 
 
Min familj Lothario (fd Snyder) fick ju som sagt bli den familj att först åka ut på familjesemester i skogen.
De slog upp sitt tält lite i utkanten av skogen.
 
 
Ella är inte särskilt nöjd över den här resan.
 
 
Gabby är i alla fall mer än nöjd, hon är otroligt inspirerad och fokuserad. 
 
 
Familjefrukost under en klarblå himmel. 
 
 
Sedan gick Don och rotade i vad jag antar är en soptunna, medan Gabby gick på fotvandring. 
 
 
Det var dags för en familjeutflykt. Alla utom Ella är glada och nyfikna på allt som har med skogen och vandring att göra. Hon sms:ar mest med kompisar. 
 
 
Medan mamma Gabby och Ella är ute på vandring och gräver runt i olika högar, passar pappa Don och Brooke på att ha en far-dotter-stund vid vattnet. 
#1 / / thesimslife:

Men åhh va jag vill ha! D:
Men skriv va du tyckte om den, så kanske jag köper så fort jag läst inlägget (haha) :) Så sjukt snygga simmar!