Jag kommer snart tillbaka

Hej simmare! 
Bloggen kommer tyvärr stå till ett litet tag då min depression blivit mycket värre och jag orkar inte göra så mycket. Allt känns som tvång och att jag måste klättra över flera berg för att ens kunna resa mig ur sängen. Därför har till och med all min simslust försvunnit. Jag ska försöka ta mig tillbaka och förhoppningsvis orkar jag börja uppdatera här igen till helgen eller nästa vecka. Jag behöver bara kunna slappna av i några dagar och ja.. försöka ta mig tillbaka helt enkelt. 
 
Tills vi hörs igen får ni ha det great ♥
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ofelia:

Hoppas du mår bättre snart ♥♥

#2 / / Elin:

Åh nej vad tråkigt. Jag vet inte riktigt vad man ska skriva i såna här situationer, men du får krya på dig och ta den tid du behöver!

#3 / / Anonym:

Ta väl hand om dig! *Styrkekramar* <3

#4 / / Anonym:

Massa kramar!! Vet hur det är! Men du kommer ta dig ur det! Snart kommer det bli bättre :)

#5 / / thesimslife:

Hoppas det blir bättre ♥