Storybrook County

 
Hej simmare! 
Det är verkligen jätte kul att statestiken har ökat en hel del den senaste tiden. Varmt välkommna hit! :) 
I och med det har det även börjat rulla in fler frågor och en fråga jag fått rätt ofta är vilken stad Familjen Lane bor i.
Denna fråga har jag svarat på flera gånger i svarsfältet till era kommentarer, men eftersom det är fler som undrar svarar jag i ett inlägg istället. 
 
Staden de bor i heter Storybrook County som kommer ifrån My Sim Realty. HÄR kan ni ladda ner staden. 
Det är en utav mina favorit världar eftersom den är stor och erbjuder dina simmar att kunna bo både på landet, i storstaden och i villaområden för familjelivet. Den har liksom allt i ett, helt enkelt. 
 
Jag har fler världar från My Sim Realty, bla Meadow Glen och Brooklyn Heights och två av mina familjer bor i dessa världar såsom Familjen Adams och min 100BC familj. Till er som undrar har jag aldrig fått någon bugg, virus eller liknande och skaparen är seriös. 
 
Har ni andra frågor kring världarna eller undrar något annat är det bara att fråga på! :) 
#1 / / Anonym :

Går det att ladda ner världen även ifall man inte har alla expansionspaket som det står att det behövs/gjorda med?

Svar: Nu vet inte jag vilka expansioner du saknar men det borde inte spela någon roll ifall du saknar en eller två av dem som behövs.
Sandy SIMSINSPACE