Behind the scenes: Halloween photoshoot/design

 
Jag tänkte göra något jag aldrig gjort förut, och jag tror inte att jag sett det på någon annan simsblogg heller.
Nämligen en sk "Behind the scenes", där jag visar er hur det går till och hur det ser ut när mina simmar gör photoshoots! Hoppas ni gillar den, och nu har ni något att kolla på medan jag försöker hitta tid till att fixa spelinlägg. :) 
 
 
Just denna photoshoot gjordes i Bridgeport, en utav mina favoritstäder i Sims. Annars brukar mina simmar oftast befinna sig i Storybrook County. 
 
 
Antagligen precis som de flesta (eller alla) andra gör tar jag alltid miljoner foton för att få till de perfekta bilderna.
Jag personligen kan tycka att det är rätt svårt att hitta bra vinklar, speciellt när det är fler än bara en sim. 
 
 
Här ser ni de saker jag använt mig av. Poseplayer-modden såklart, en backdrop (brukar oftast färglägga dem men eftersom detta var till en design är den vit) och olika möbler - när möbler är involverade i photoshoots provar jag en massa olika för att få det relevant.. eller hur man nu ska förklara, haha. Om jag ska vara helt ärlig brukar jag faktiskt bygga upp som en mindre "studio" vid sådana här tillfällen, men denna gång använde jag mig utav stugan nedanför bron i Bridgeport. 
 
 
Och kanske det viktigaste av allt - även om simmarna i denna photoshoot verkar ogilla varandra pga deras olika arter, är dem ändå goda vänner i verkligheten. 
 
 
När bilderna är klara och sims avslutat hamnar bilderna såklart i Photoshop. 
Här är när jag gjorde headern som jag försöker känna mig nöjd med. 

Behind the scenes är egentligen lättare att göra i en video, men jag har inte kommit såpass långt än att jag orkar sätta mig och filma, redigera och ladda upp på youtube. Hoppas ni gillade den i alla fall! :) 
#1 / / Simsstar:

Vilken rolig idé! Tyckte verkligen att det var lite interessant att läsa!❤️

Svar: Vad kul! Då kanske det borde bli fler Behind the scenes i framtiden :D
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Anonym:

Vart finns backdropen att ladda ner?