15 frågor på 15 dagar lista

Denna lista är ni nog inte helt obekanta med eftersom jag sett flera simsbloggare lägga upp den. Jag tänkte påbörja listan eftersom jag inte vet hur mycket tid och ork jag kommer ha till spel nu under veckan, mest för att det inte ska bli så tyst här all the time.
Det ger ju även er en chans att lära känna mig lite bättre som spelare. :) 
 
1. Mina spel 
Vilka expansioner samt prylpaket har du? 

2. Bästa och sämsta expansionen
Vilken expansion tycker du mest samt minst om? Motivera ditt svar. 
 
3. Bästa och sämsta prylpaketet
Vilket prylpaket tycker du mest samt minst om? Motivera ditt svar. 
 
4. CC eller CC-free? 

5. Mina mods och sliders
Använder du några mods och/eller sliders, i så fall vilka? 

6. Mina fusk
Vilka fusk brukar förekomma i ditt spel? 
 
7. Min hustyp
Flytta in i ett färdigt hus, renovera ett färdigt hus eller bygga ett helt nytt hus, hur gör du oftast?
 
8. Min senaste screenshot
 
9. Bästa och sämsta staden
Vilken stad tycker du mest samt minst om? Motivera.
 
 
10. Bästa och sämsta övernaturliga varelsen
Vilken övernaturlig varelse tycker du mest samt minst om? Motivera.
 
11. En favoritsim 
Visa och berätta lite om en favoritsim Du har skapat.
 
 
12. Vanligaste egenskaperna
Vilka tre egenskaper förekommer oftast när du skapar en sim?
 
13. Mina simsegenskaper
Vilka egenskaper från The Sims 3 skulle du ha om du var en sim?
 
 
14. Favoritresemål 
Vart reser du helst med dina simmar? Kina, Frankrike eller Egypten? Motivera.
 
15. Min bästa screenshot
#1 / / Johanna [SimsSisters]:

Vad roligt att du gör våran lista, ska bli kul att följa :)