Dag 2. Bästa och sämsta expansionen

Vilken expansion tycker du mest samt minst om? Motivera ditt svar.
 
 
Ytterst svårt att bara välja en favorit då jag har några stycken! Men min allra favorit är nog Semesterparadis
Jag har alltid älskat havet och det tropiska klimatet, så detta var nog ett av de expansioner jag såg mest fram emot. Älskar att simmarna kan bo på husbåtar, åka båt, dyka, äga hotell etc. Tyvärr är Isla Paradiso en buggig stad och jag orkar därför inte bosätta mina simmar där särskilt ofta.
 
 
Ett av de sämsta expansionerna är In i framtiden. Jag använder aldrig denna expansion, och jag har aldrig direkt fastnat för det heller. Erkänner att jag inte gett det en chans men av det jag testat har jag inte gillat. 
Övernaturligt är också en av de sämsta expansionerna. 
#1 / / Elin:

Håller helt med om semesterparadis! Tycker det är synd att världen tjorvar så mycket, för den är rolig att spela i annars :p