Önska en kändis

Nu är det äntligen dags att dra igång Önska en kändis! Förhoppningsvis tycker ni att detta ska bli lika roligt som jag.
Det kommer funka som så att jag på Måndagar kommer ta mig an nästa kändis som jag under veckan kommer att skapa.
Personen kommer att presenteras varje Söndag. Ni måste kommentera detta inlägg för att er önskan ska gälla.
Jag kan annars inte hålla reda på era önskemål och eftersom jag kommer ta den som kommenterar först och gå nedåt. 
 
Viktigt att tänka på:
♦ Jag använder mig utav sliders och CC när jag skapar mina simmar och är inte ansvarig
för eventuella buggar, fel, om cc inte kommer med etc. 
♦ Allt jag har nedladdat kommer från säkra sidor och seriösa skapare. 
♦ Om du inte vill att jag använder mig utav CC är det viktigt att du skriver det i din kommentar. 
♦ Önska inte en kändis som redan finns. 
♦ Kommentera tex "Miley Cyrus 2011" så att jag inte skapar Miley som hon är idag, men du menade gamla Miley.
♦ Om du vill ha andra detaljer så skriv det i din kommentar. 
 
HÄR kan ni se vilka personer jag redan skapat innan detta drog igång och läsa lite kring hur det ligger till/funkar med dem om ni vill ha dem. 
#1 / / Elin:

Jag vill gärna se Ruby Rose som sim! :)))
Hade provat göra henne själv om jag kunnat, men du är mycket duktigare på att göra verklighetstrogna simmar :p

#2 / / Anonym:

Beyonce när hon hade en väldigt kort lugg med långt hår, 2014-2015! Ser fram imot att se dina skapelser, du som är så duktig på skapa simmar! :)

#3 / / Tindra:

NU kan jag kommentera haha.. Somsagt, Avril Lavigne 2013-2014 med den rosa slingan. <3333

#4 / / Sanna:

Hej!!
Läste något om Kylie Jenner, har hon kommit till uppladdning?

Annars önskar jag gärna Tara Knowles säsong 3 (SOns of anarchy) och/eller Charlie Hunnam 2011

Svar: Nej Kylie ligger inte uppe för nedladdning ännu :)
Sandy SIMSINSPACE

#5 / / Ofelia:

Kim Kardashian West antingen som blond (typ "mörkblond" inte platina) eller hennes naturliga brunsvart :D

#6 / / Anonym:

Skulle vilja se Nina Dobrev i TVD som sim!