Guess who..

Först och främst vill jag bara meddela er att det kommer dröja några dagar till innan inlägg med Bremmer kommer. Jag åker till utlandet imorgon och kommer inte hem förrän på onsdag kväll, och jag har varken tid eller ork till att sätta mig och redigera massa bilder innan dess. 
 
Men jag tänkte att jag måste uppdatera med något i alla fall, så jag satt i CAS och försökte skapa min första kändis i Sims 4. 
Jag kommer inte avslöja vem hon är utan ni får gissa. 
 
 
Vem tror ni att det är? Den som svarar rätt får en kaka! :D 
Publicerat i Simmar
#1 / / Felli:

Kan det vara Kylie jenner? :)

Svar: Yaas! :)
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Mikka:

Men aah! Jag känner ju igen henne så himla mycket men jag kan verkligen inte hitta namnet! Så frustrerande! xD

Svar: Haha det är bara att fortsätta gissa ;)
Sandy SIMSINSPACE

#3 / / Tindra:

Kendall Jenner? ;)

Svar: Nästan. :)
Sandy SIMSINSPACE

#4 / / Elin:

Jag vill gärna gissa på Selena Gomez, men är osäker :p är så dåligt insatt i kändislivet numera x)

Svar: Haha Selena är tyvärr helt fel! ;)
Sandy SIMSINSPACE