5 saker ni inte visste om Francisco Lane

[Dean Conley] , [Adrianna Lane] , [Jake Lane] , [Julie Lane]
 
Man blir verkligen nostalgisk av att rota runt i sina arkiv! Det känns nästan som hundra år sedan detta hände haha.. vart tog tiden vägen? Bild från detta inlägget
 
Egentligen är det Evelyn och Victoria som är på tur, men eftersom deras liv i princip inte har börjat "på riktigt" och jag inte heller har någon story för dem ännu blir det lite svårt att hämta så mycket fakta som möjligt. 
Därför tänkte jag göra i alla fall ett sådant här inlägg om en utav de ingifta Lane-simmarna istället - och vi börjar med Adriannas man och Julies pappa Francisco. Vill ni läsa om Manisha och Troy är det bara att säga till, annars hoppar jag till andra simmar i andra familjer så länge! :) 
 
♦ Mestadels utav Frans bakgrund är okänd, tex vart han kan tänkas komma ifrån, och han var faktiskt bara en random sim jag inte hade en tanke på att ens ta med till en början. Hade han inte följt med Adriannas bästa vän Fanny till Adriannas fest, hade han inte blivit tillsammans med Adri helt enkelt! 
♦ Till en början av deras förhållande hade jag nästan tänkt mig Frans som den "elaka styvfadern", och därmed inte haft någon vidare relation till Jake. Men detta ändrades ganska snabbt. 
♦ Tillhörande fakta nr 2, så vill jag minnas att Frans ena egenskap är God och därmed kändes det fel att göra honom till en elak sim. 
♦ Det var egentligen inte meningen att Frans skulle gifta sig med Adrianna. Redan då ville jag försöka göra något lite annorlunda och tänkte att han, liksom Jakes biologiska pappa Eli, bara skulle vara en kort romans som sedan tog slut när Adrianna fått sitt andra barn (alltså Julie). Men jag tyckte att kemin mellan dessa två var väldig speciell och därav fick de fortsätta som ett par. 
♦ Frans har, genom seriens gång, faktiskt spenderat mer tid med Jake än sin biologiska dotter Julie. 
Kanske för att Jake var äldre när Julie kom in i bilden, men också för att Jakes pappa inte verkade bry sig något vidare och därav tog Frans på sig ansvaret istället. 
Publicerat i Simmar