Anastasia Caillaux och uppdatering ang stream

 
Satt och pysslade ganska så nyligen i CAS vilket resulterade i denna sim! Anastasia ligger uppe på mitt galleri ifall ni skulle vilja ladda ner henne till erat spel. Mitt origin namn hittar ni under fliken "Om mig" i menyn. 

Igår satt jag och Mikka från Simstales och testade ifall det funkade att ansluta spel till Twitch denna gång, och det funkade! Dock var det inte just Sims vi testade men jag kommer göra ett sådant test också. 
Hur som helst vill jag minnas att ni var väldigt positiva gällande en stream och därför undrar jag ifall ni fortfarande är det?
I så fall kommer det förhoppningsvis att fungera denna gång! 
 
Observera att jag i så fall endast kommer kunna stream'a The Sims 4 och ej trean. 
#1 / / Nellie:

skulle varit jätte kul med en stream=)