Simsbloggar jag läser

Tänkte göra ett inlägg och länka de simsbloggar jag läser varje dag samt klickar mig in på relativt ofta i hopp om något nytt inlägg! Jag är också på jakt efter fler simsbloggar så har du en simsblogg, är du kanske ny bloggare inom denna fantastiska värld eller vet om någon/några simsblogg(ar) lämna mer än gärna en länk i kommentarerna :) Om det är någon simsblogg som också är intresserad av länkbyte är det bara att säga till så länkar jag gärna! Klicka på bilderna för att komma till bloggarna. 
 
 
Simstales är nog en utav de bästa simsbloggarna jag läst. Mikkas familjen Jones är otroligt spännande att följa, och sättet hon skriver, hennes historier, fantasi.. ja allt, är riktigt beundransvärt! Har ni missat hennes blogg, tveka då inte att gå in och läsa så förstår ni vad jag pratar om. 
 
 
Simsdeluxe är en utav de simsbloggar jag följt allra längst. Man kan inte annat än älska Saras PGC familj, Spark, och övriga saker hon såklart också gör! Fantastiska simmar kan hon också skapa.  
 
 
Simsliv är också en utav många bra simsbloggar. Jag älskar hennes familjer Sanders och Prior specifikt, och detta är absolut en blogg värd att kolla in! 
 
 
Kan man få mer inspiration från någon annan blogg, framför allt när det gäller bygge? I dont think so! 
Johanna är grym, inte bara på att bygga hus men också att inreda. Hennes simmar är också helt fantastiska.
Helt klart ett måste att kolla in hennes blogg.  
 
 
Thesimslife skriver bra historier och hennes simmar samt byggen är amazing. Tyvärr är hon inte särskilt aktiv längre men eftersom denna blogg ändå fortfarande är en utav mina favoriter måste jag ta med henne här! 
#1 / / Lusen:

Här är min simsblogg i alla fall, fast jag skriver inte så jättemycket längre pga jag inte har någon blogglust osv (:
Jättebra inlägg btw! Kraam

Svar: Tack, ska kolla in din blogg! :) Jag förstår vad du menar, ibland tappar man bara sugen. Men hoppas att du snart får tillbaks den i alla fall! c:
Tack så mycket! Kram
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Anonym:

Älskar också dom där bloggarna

#3 / / Matilda :

Hej! Vet inte om du redan vet chaossims, spacesims, kimssims sen också othersims m.m. Men många av dem är det som du säger inte aktiva längre men allt finns kvar :)

#4 / / Matilda :

Hej igen! Kom på att du har ganska många bloggar länkade och att jag har sett dem men kom på det efter jag skickat kommentaren. Så sry om jag nämnde någon du redan länkat där 🙈

Svar: Haha det är lugnt! Jag läste dessa bloggar en gång i tiden med, men som du själv sa är flera av dem inte aktiva :)
Sandy SIMSINSPACE

#5 / / Matilda :

Hej igen! Kom på att du har ganska många bloggar länkade och att jag har sett dem men kom på det efter jag skickat kommentaren. Så sry om jag nämnde någon du redan länkat där 🙈

#6 / / Johanna :

Men åh tack, älskade du! Dina ord gjorde min kväll!! Nu känner jag att jag bara vill göra mer, mer och ännu mer hus/ inredningsinlägg :D
Jag uppskattar din blogg väldigt mycket också btw <3

Svar: Aw! <3 ja jag hoppas på fler inlägg från dig snart så ;)
Och tack så mycket! :D
Sandy SIMSINSPACE