Upcoming Story

 
Detta är en sak jag länge funderat över, och under denna vecka som var bestämde jag mig för att faktiskt dra igång det i alla fall. Detta är alltså en ny story som kommer till bloggen och den kommer att vara väldigt annorlunda, lite mot Keeping up with the Mayer-serien-ish. Mer än så kommer jag inte avslöja ännu. Det är fortfarande en del jobb kvar att få allting på plats, alla simmar etc! Men jag hoppas att ni kommer att uppskatta det. 

Och nej, detta innebär inte att jag kommer lägga TS3 på hyllan. När jag är klar med Conley's kommande historia kommer dem tillbaka som lovat och jag kommer fortsätta uppdatera om dem tillsammans med denna nya story. Jag har plötsligt fått en sådan himla motivation till TS4 igen - sims överlag - nämligen och därför har jag bestämt att blogga om både och, istället för ena spelet i taget. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

vad roligt! älskade keeping up whit the mayer så jag får hoppas att denna blir lika bra

Svar: Det hoppas jag med!
Sandy SIMSINSPACE