Bremmer - Flytt & nya huset

 
Under en längre tid funderade Pam över hurvida hennes egen, Jayden och barnets framtid skulle se ut om dem bodde kvar i Newcrest. Newcrest är visserligen en ganska lugn stad med inte alltför många människor bosatta (än) i bostadsområdet, men tillslut bestämde Pam att klanen i vilket fall som helst skulle flytta till Windenburg.
 
 
Det nya huset är inte alltför stort och Jayden har fått en alldeles egen liten bostad. I och med stugan på tomten har även Jaydens flickvän Yuki fått flytta in. De må vara unga men att testa på att bo ihop kan ju inte direkt skada - dessutom får de en liten inblick hur vuxen-och sambolivet är.  
 
 
Nedre våningen består av ett enda stort rum där kök och vardagsrum blir ett. Inklusive ett mindre rum för toalett, såklart. 
 
 
Övervåningen - som mer eller mindre blir som ett loft med balkong. 
 
 
Över till stora huset. Hallen med ingång till badrum och Pamelas sovrum. 
 
 
Precis som i Jayden och Yukis stuga har även det stora huset en väldigt öppen planyta, varav att kök och vardagsrum blir till ett enda stort rum. 
 
 
Pams sovrum - som jag förövrigt inte riktigt känner mig klar med än. Jag ska dessutom försöka hitta snygga gardiner eftersom Sims 4 inte har speciellt snygga sådana. 
 
 
Den kommande bebisens sovrum. Just nu står det ganska tomt men det spelar ingen större roll än. 
 
 
En del av trädgården. Jag skulle vilja göra något mer med den men vad vet jag inte än.