Bremmer - Out in nowhere Part 2

 
Yuki är mer än glad över att Jayden tillslut började prata med henne. Och att det dessutom var han själv som tog första steget.
Men Jayden nämner ingenting om deras bebis, och börjar direkt prata om något annat när Yuki försöker med ämnet barn. 
 
 
Efter en stund tröttnar Yuki på Jaydens undvikande. Hon drar upp honom från bänken och erbjuder honom att få lägga händerna på magen. Jayden ser fundersam ut en kort stund men säger sedan bestämt nej. 
 
 
Jayden vill i alla fall be om ursäkt för hur han betedde sig mot Yuki den där dagen.
Yuki menar att det inte gör något, huvudsaken han insett att han gjorde fel. 
 
 
Senare den kvällen när Jacen somnat gör Jayden Yuki sällskap i hennes rum. Yuki blev väldigt förvånad men glad över att han i alla fall inte tröttnat, eller slutat tycka om henne. 
 
 
Men morgonen därpå efter frukosten gör Jayden klart för Yuki att det som hände mellan dem var ett misstag. 
Att han tänkt över det hela, och allting är inte alls bra mellan dem. Såvida.. 
 
 
.. Yuki inte går med på att lämna bort barnet. 
Yuki förstår ingenting. Och att Jayden någonsin skulle tvinga henne välja mellan honom och barnet, det kunde hon inte tro om honom.
"Du vet att jag inte vill bli pappa.. än." var mer eller mindre hans svar på Yuki's undran om hur han kunde göra såhär. 
 
 
Att åka ut till vildmarken tillsammans med en väldigt upprörd Jayden var trots allt en dålig idé.
Yuki som först trott att denna resa skulle komma att bli bra - men istället blev den en mardröm. Imorgon åker dem hem igen, men Yuki har bestämt sig för att åka redan ikväll. Egentligen vill hon inte ge sig av, men Jaydens nya personlighet skrämmer henne - den Jayden hon en gång kände är inte längre där. Det är en helt annan sim och för Yuki känns det som om hon inte längre känner honom. 
#1 / / Thesimslife:

Åh va jag tycker synd om Yuki :(

#2 / / Thesimslife:

Åh va jag tycker synd om Yuki :(

#3 / / Annie:

Hej! Jag undrar om du vet hur man fixar en "tidsbugg"?
Mitt spel (Sims 3) fryser när klockan i spelet är på ett visst klockslag. Det går ej att göra något åt saken och jag blir så less eftersom detta hänt min favorit familj jag spelar mycket med :(
Tacksam för svar!
Ps älskar din blogg <3

Svar: Svarar på detta i ett inlägg :)
Sandy SIMSINSPACE