Adrianna Evans

 
Jag tror jag nämnt för ett tag sedan att jag är inne i en skapa-massa-simmar-period. Och igår skapade jag den här simmen.
Hon är baserad på Adrianna Lane (grundaren av familjen Lane), men tanken är dock inte att hon ska vara Sims 4 versionen av Adri.
Jag tror inte heller att hon varken kommer synas i Bremmer eller få en egen story.
 
Om det är något jag tycker är fruktansvärt snyggt, så är det mörkhyade simmar (liksom personer irl) med annorlunda hårfårg - framför allt åt det röd/lila hållet - och en hel del tatueringar. Ni lär därför, helt klart, få se en hel del liknande simmar i framtiden. 
 
Vill ni förresten ha Adrianna i erat spel så har jag precis lagt ut henne på mitt galleri.
Det händer att jag lägger ut simmar för nedladdning och skulle ni vilja ladda ner någon ni tycker om är det bara att söka upp mig. 
Heter Petriisha på Origin, och om ni vill får ni gärna lägga till mig! Accepterar alla :) 
(ni hittar för den delen också mitt origin id och övriga "kontakt uppgifter" under fliken "Om" i menyn) 
Publicerat i Simmar