Ny sim: Elina Sprock & The Sims 4 Stadsliv

 
Jag hoppas ni inte har missat att nya expansionen, The Sims 4 Stadsliv, har släppts! Detta är simmen jag tänkte utforska den nya staden med - skulle ni förresten vilja att jag gör en mindre "side-serie" där ni får följa när jag utforskar staden?
I så fall kan jag göra en sådan! 
 
 
Av det jag sett hittills måste jag säga att jag gillar det! Jag gillar dessutom de nya grejerna i CAS och kommer förmodligen att använda mig utav dessa en hel del. 
 
Har ni köpt Stadsliv ännu? :D
#1 / / Tindra:

Har inte köpt det men det skulle vara jättekul om du gjorde en "side-serie" så kanske jag blir lite mer inspirerad till att köpa det. Jag vet ju mycket väl att sims trailers får allt att se mycket "mer" ut än vad det faktiskt är, iallafall enligt mig haha :)

Svar: Det kan jag faktiskt hålla med om! Ska jag vara ärlig kändes dessutom den nya staden större i trailern än vad den faktiskt är, vilket är lite tråkigt men sims will be sims :))
Sandy SIMSINSPACE