Ny expansion: The Sims 4 Stadsliv

 
"Ta med dina simmar till storstan och utforska allt den har att erbjuda, från myllret utomhus till unika situationer som bara uppstår när man bor i lägenhet. Uppfyll dina simmars drömmar i den mångsidiga staden San Myshuno och upptäck nya kvarter och festivaler.Upplev charmen och utmaningarna som följer med din sims första lägenhet och jobba dig upp till takvåningen som din sim längtar efter.
  • Upplev stadslivet
  • Upptäck livliga kulturfestivaler
  • Bo i lägenheter " 
 
Så det ska alltså komma en ny expansion där våra simmar ska kunna bo i storstaden.. I love it! Med tanke på hur mycket jag gillar storstäderna i TS3 tror jag att detta kommer att bli ännu bättre. Hoppas bara att dem gör världern större än de nuvarande världarna. Jag hade velat ha lite mer info men detta var allt jag kunde hitta just nu.
 
The Sims 4 Stadsliv släpps 3 November
 
#1 / / Mikka:

Åh, jag är då lite småtaggad inför den här expansionen! Speciellt att det kommer en ny stad, som är en storstad dessutom! Känner verkligen att jag behöver en sådan värld i mitt spel. Hoppas även att det kommer komma några riktigt snygga CAS-grejer med :D

Svar: Då är vi två som känner så, haha :) Ja hoppas kan man alltid ;D
Sandy SIMSINSPACE