Angelina Stuart + Poll för "omröstning" [Repost] - Röstning avslutad

Jag tänkte avsluta omröstningen nu på lördag den 22 april, så se till att rösta!
 
Då var röstningen avslutad, och eftersom alla ni som röstade röstade Ja (in fact, ingen röstade nej) så kommer jag alltså starta ytterligare en story fast med denna familj som kommer att löpa vid sidan om Forgotten Hollow. Jag kan ännu inte säga när första inlägget med familjen Stuart kommer att komma, men jag återkommer med datum förmodligen redan nu i veckan eftersom jag då ska sätta mig och spela in. 
 
Jag kommer också att återkomma med ett "schema" för vilka dagar jag ska publicera denna story. 
 
 
So here we are again. Sedan Mikka och jag drog igång vår serie, Forgotten Hollow, så har jag mer eller mindre börjat komma in i dethär med att skapa för historier igen. Jag har som fått tillbaka lusten för det. Och därmed har jag bestämt mig för att "ta tillbaka" det jag skrev för ett tag sedan, om att enbart använda mig utav bloggen för collabs och bilder. Bloggen kommer alltså återigen att bli aktiv på samma sätt som den var tidigare, inklusive familjer och deras stories. 
 
Härom dagen satt jag med sims på min laptop, och skapade mest för skoj skull en familj - The Stuarts - som jag till en början inte tänkt göra något speciellt med. Men efter ett tag kände jag nästan den här längtan efter att börja skriva om en familj på det sättet jag brukade göra, fast kanske med lite mer text och sådant nu då. Och jag tänkte att Stuart kanske kan bli något som ni kommer att gilla. 
 
Jag har därmed startat en poll där ni får rösta om ni skulle vilja läsa om dessa två eller inte. 
Ifall Ja vinner kommer jag att börja spela in inlägg och fixa så att denna story löper parallellt med Forgotten Hollow, så kommer bloggen inte heller bli lika tom de övriga dagarna (bortsett från måndagar och fredagar då fs publiceras)
 
However, jag har tagit några bilder bara för att ge er en kort inblick i Angelina Stuarts liv så som det ser ut just nu.
Pollen hittar ni sedan längst ner i inlägget. 
 
Notera även att grafiken i denna story inte kommer att vara lika bra som det blir på min stationära.
Min laptops grafikkort är lite äldre än min stationäras. 
 
 
Angelina bor tillsammans med sin longtime-boyfriend J. 
 
 
J arbetar inom poliskåren. Tror hans nuvarande position är Sergeant. 
 
 
Angelina i sin tur är en ex-journalist som numera ägnar sig åt att skriva böcker, jobba i trädgården samt få utlopp för sina kreativa sidor.
Hon är dessutom musikalisk, och ägnar gärna tid åt att skriva egna låtar inte bara till pianot men också gitarr samt vanlig sång.
Fotografi, målning, matlagning och bakning är också intressen.
 
 
Deras hus, som är skapat av Pralinesims, ligger i Newcrest. 
 
 
Notera även att jag inte kommer att "starta från scratch" med denna familj som jag gjort med de gamla. 
Utan dessa två har redan kommit en bit på vägen, och jag tänkte att det kanske kan vara roligt det med.