Bloggens framtid (som det ser ut nu)

 
Ja, vart ska man börja? Jag har som gång på gång lovat och uttalat mig om "nästa del kommer då eller då" och blabla, men vad händer? Ingenting kommer. Och jag är ledsen för det. Helt ärligt har jag inte haft någon lust alls till att göra några storyinriktade inlägg överhuvudtaget det senaste.. halvåret? Jag har fortfarande ingen lust. 
 
I och med det övervägde jag ett tag att jag faktiskt skulle lägga ner bloggen helt.
Men å andra sidan slog det mig att, jag kanske ändå ska fortsätta trots allt. Men hur ser då bloggens framtid ut? 
Det jag tänker just nu i alla fall är att jag kommer som mest lägga upp bilder jag tar i spelet. Tänk lite åt simblr-ish hållet kanske. Storyinlägg, så som fortsättning på någon utav mina familjer, kommer troligtvis att komma någon gång då och då. Jag kan inte lova att det är 100% garanti, men får jag bara tid och energi och inte känner någon press så kanske jag tillslut faktiskt får lust till att fortsätta med dem. 

Däremot, kan jag absolut tänka mig att enklare story-inlägg kan komma att läggas upp här lite då och då.
Jag tycker ju att det är roligt att göra historier för individuella simmar. 
 
Något annat som jag också kommer att uppdatera med är collabs. Så skulle någon annan simsbloggare där ute vilja göra något sådant är det bara att slänga iväg en kommentar eller adda mig på origin (användarnamn står under fliken "Om mig" i menyn)
 
But that is pretty much it. 
Jag hoppas att ni inte blir besvikna eller något sådant, men ibland behöver man helt enkelt bara tid och får jag det kanske jag en dag känner för att börja uppdatera ordentligt igen. Vi får väl helt enkelt se. 
Publicerat i Allmänt