Vart jag har tagit vägen

Eh ja, hej på er! 
 
Som ni märkt råkade jag ta en paus från bloggen ett tag. Jag kommer dock behöva lämna bloggen tom ett tag till. Anledningen är för det första att jag knappt har tid över att spela Sims eller hålla bloggen uppdaterad atm. Sen har det hänt en massa saker i mitt liv som jag måste ta hand om. Jag kommer förmodligen börja uppdatera med både downloadtips, spelinlägg etc i december igen. Vi får se när jag orkar ta mig tillbaka, helt enkelt. 
 
Det var förresten några som ville att jag skulle börja skriva en story med mina Mayers. Jag ska försöka komma på en story till dem, och ni kommer få se mer utav dem när jag är tillbaka :) Väldigt kul att ni gillar dem och tack för all respons jag fått! ♥  
Jag vill väldigt gärna få förslag och liksom höra vad Ni tycker, så kommer det också bli lättare för mig att komma på en story med Mayer's - som ni dessutom gillar. Det är svårt för mig att veta vad ni gillar och inte, vad ni vill se, etc.
 
Nu sätter jag punkt här så hörs vi när jag kommer tillbaka! :) 
 
 
 
Publicerat i Allmänt