Frågor till er

Hej simmare! 
Jag vill bara tala om för er att jag har ingen aning om jag ska fortsätta med projektet (bygga om Moonlight Falls) eller inte.
Eller rättare sagt göra det som en grej till bloggen, och framför allt till er
Anledning? Som jag nämnt förut kräver bloggen en hel del tid och energi att hålla igång. Om man inräknar alltihopa - så som att starta spelet, spela med familjen eller vad man nu kan tänkas göra, redigera bilder och framför allt komma på en historia som ska följa alla inlägg som publiceras om familjen, etc. Det tar en hel del tid. 
 
Ett projekt är visserligen helt annorlunda än att spela med någon av sina familjer. Men även det är tidskrävande. 
Jag startade projektet att bygga om Moonlight Falls därför jag såg det som en kul grej, inte bara för mig själv utan att det också skulle vara roligt för er att följa. Och nu till poängen med själva inlägget, jag vet inte om jag kommer publicera något mer om projektet därför jag har ingen som helst aning om ni vill se det eller inte. 
 
Det är verkligen otroligt tråkigt att ni inte kommer med någon som helst respons - vilket gör det otroligt svårt för mig att veta om ni verkligen vill läsa om detta eller inte. Jag har ingen som helst lust att slänga ut en massa tid på något som ni kanske inte ens vill läsa om. Och jag hoppas att ni förstår hur jag menar. Detta är ingen kritik mot er, utan jag vill bara tala om för er att jag kan omöjligt veta om detta är något ni vill läsa om eller inte och det är därför respons är så himla viktigt. Är det inte något ni vill se mer utav här, tala om det. Jag tar absolut inte illa upp, och detta gäller inte bara just projektet utan även övriga saker här på bloggen. 
 
Och nu vill jag hemskt gärna ha svar på dessa frågor så att jag vet vad ni vill se och inte:

♦ Vill ni se projektet Bygga om Moonlight Falls eller inte? 
♦ Vill ni att jag ska börja med downloadtips igen? I så fall Vad vill ni att jag ska tipsa om. 
♦ Är det någon idé att fortsätta med Familjen Bremmer, vissa av er verkar (enligt min uppfattning) vara besvikna på att jag helt plötsligt bytte till TS4 och verkar inte uppskatta Bremmer.
 
Sen får ni hemskt gärna komma med egna förslag/idéer på vad som kan förbättra bloggen, vad som jag kanske borde sluta uppdatera med, etcetc. Som sagt, jag tar inte illa upp alls om ni tex inte skulle vilja läsa om Bremmer och jag tål kritik. Era åsikter räknas och hjälper också mig att veta vad ni vill läsa om och inte, och framför allt hjälper det mig att kunna förbättra bloggen. Ni är med och bestämmer, helt enkelt. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mikka:

Förstår dig, det blir så mycket roligare att skriva, skapa och visa det man gör om man får respons på det! Personligen, så brukar jag tänka att så länge man ser att folk besöker bloggen, så antar jag att de gillar det man gör! För varför annars besöka? Jag är egentligen själv ganska dålig på att ge kommentarer, jag brukar mest klicka på gilla-knappar för att visa att "det här vill jag se mer av" och så tycker jag det känns så awkvard att kommentera någons blogg vid varje inlägg.. haha.. lättare att bara gilla :P

Fortsättningvis..
- Personligen, tycker jag nedladdningstips är de tråkigaste inlägg man kan göra men det beror helt och hållet på att jag inte laddar ner CC till mitt spel. Så sådana inlägg ger mig inget.
- Projekt: Bygg om Moonlight Falls tycker jag är en kul extragrej att få ta del av. Det är inspirerande att få se hur andra tänker kring byggande av hus, samt skapande av simmar! Så om du tycker det här projektet är kul, så kör på! Jag läser gärna om det!
- Jag läser simsbloggar av en orsak. Historierna. Det spelar ingen roll om det är TS3 eller TS4, så länge historian är bra så följer jag med. Jag tycker att alla dina familjer är kul att följa, så länge du spelar med någon familj du tycker om så läser jag om den :) Men, Bremmer för mig, ger lite mer "roliga" bilder, i och med att det är TS4 och animationerna i det spelet är tusen gånger mer berättande än de i TS3.

Sen annars tycker jag mycket om det där faktainläggen (om dina simmar) du har gjort då och då! Jag har själv funderat på att göra sådana, men vet inte om folk är lika taggade på att läsa om dem som jag, så har lagt det åt sidan, haha.

En sista sak bara. Nu kanske du tycker redigerande av bilder är en stor, rolig, del av att göra dessa inlägg. Men för mig, så kan du skippa den processen, om du känner att det tar för mycket tid. Jag höll också på att redigera lite grand mina bilder förr, men sen så insåg jag att det tog för lång tid att hålla på med det. För mig funkar det lika bra att bara ta den "råa" bilden direkt från spelet.

Nu kommer jag inte direkt på något mer att säga om bloggen, än att den är bäst (y)

Svar: Tack så hemskt mycket för din kommentar! Och för dina åsikter och förslag :)

Ang. redigerande av bilder så är inte de något jag känner mig "tvingad" till på ngt sätt, utan det gör jag eftersom jag tycker det är roligt att sitta i Photoshop.
Jag tog bara på upp detta eftersom det också är en tidskrävande grej som, i mitt fall, "inräknas" i uppdaterandet av bloggen :)
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Thesimslife :

Men jaaaa! Du bygger ju så bra. å jag som gillar Bremmer kommer sakna dom om du inte fortsätter. Angående downloads så kan du ju tipsa om det du nyligen laddat ner, om du laddar ner saker ofta alltså, spelar ingen roll om de är till ts3 eller 4a.
Förstår att det är tråkigt att göra inlägg om du inte får respons, något som jag känner att jag är väldigt dålig på att göra till bloggar då jag knappt läst någon alls dom här 2 senaste veckorna. Sorry ❤️ men du är en sådan bra Sims bloggare så jag gillar seriöst allt du lägger upp, vare sig de är inlägg om ts3 lr 4an, downloads, listor med mera. Du är ju trots allt en av mina favorit bloggar om Sims så :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir över din kommentar! :)

Jo jag vet att du inte är speciellt aktiv just nu, och då förstår jag att man kanske inte har tid till andra bloggar heller. No need to say sorry!

Och återigen tack för dina åsikter och förslag :D
Sandy SIMSINSPACE

#3 / / Simslusen:

♦ Vill ni se projektet Bygga om Moonlight Falls eller inte?

Jaa jag tycker att det är så kul att du gör något annorlunda!

♦ Vill ni att jag ska börja med downloadtips igen? I så fall Vad vill ni att jag ska tipsa om.

Jag älskar dina downloadtips, så det skulle vara jättekul om du började med dem igen. Har inte sims 4 så sims 3 skulle vara kul!

♦ Är det någon idé att fortsätta med Familjen Bremmer, vissa av er verkar (enligt min uppfattning) vara besvikna på att jag helt plötsligt bytte till TS4 och verkar inte uppskatta Bremmer.

Även om jag inte har sims 4 så är det kul att läsa om Bremmer, men jag gillade ju verkligen dina sims 3 familjer. Du får helt enkelt göra som du vill, är det kul att spela med Bremmer så fortsätt :)

Svar: Tack för dina åsikter och förslag! :)

Om jag börjar med downloadtips kommer dem vara till The Sims 3.

Och ang. mina familjer i TS3 så kommer i alla fall Conley komma tillbaka och publiceras här tillsammans med Bremmer. Det kommer bli en blandning helt enkelt, så ni kommer få se både TS3 och TS4 :)
Sandy SIMSINSPACE

#4 / / Alva:

Jag vill verkligen se projektet med Moonlight Falls. Och jag vet att jag inte skrev det i förra inlägget, men jag brukar aldrig lämna kommentarer till någon så jag tänker liksom inte på det.
Jag kan inte riktigt svara på andra frågan, eftersom att jag inte laddar ner saker till mitt spel läser jag dem inte, men om jag skulle ladda ner saker skulle jag antagligen läsa inläggen.
Och den sista frågan, jag gillar Bremmer och sims 4 lika mycket, så för mig spelar det ingen roll vad du skriver.

Jag vet inte om detta hjälpte så mycket men kortfattat, Ja till din Moonlight falls projekt, jag läser inte downloads tips eftersom att jag inte laddar ner saker till mitt spel och för mig spelar det ingen roll vad du skriver.

Svar: Det hjälper mig ganska mycket när ni kommer med era åsikter, ideér och förslag - så ja, din kommentar hjälper mig att veta vad ni vill se och inte :)
Tack för din kommentar!
Sandy SIMSINSPACE

#5 / / Alva:

Jag vill verkligen se projektet med Moonlight Falls. Och jag vet att jag inte skrev det i förra inlägget, men jag brukar aldrig lämna kommentarer till någon så jag tänker liksom inte på det.
Jag kan inte riktigt svara på andra frågan, eftersom att jag inte laddar ner saker till mitt spel läser jag dem inte, men om jag skulle ladda ner saker skulle jag antagligen läsa inläggen.
Och den sista frågan, jag gillar Bremmer och sims 4 lika mycket, så för mig spelar det ingen roll vad du skriver.

Jag vet inte om detta hjälpte så mycket men kortfattat, Ja till din Moonlight falls projekt, jag läser inte downloads tips eftersom att jag inte laddar ner saker till mitt spel och för mig spelar det ingen roll vad du skriver.

#6 / / Tindra:

Jag tycker att det låter jättespännande att du ska bygga om Moonlight falls, så jag vill väldigt gärna se det projektet. Download tips har jag aldrig riktigt varit intresserad av. Men det är ju bara min åsikt :). Och som jag skrivit tidigare älskar jag när du spelar och lägger upp inlägg om Bremmer. Kram!

Svar: Tack för din kommentar! :)
Sandy SIMSINSPACE

#7 / / Anonym:

Hej!Först av allt vill jag säga att din blogg är grym :) Fort sätt med det du gör. Innan jag svarar på frågorna vill jag bara säga att jag tycker du ska spela på den familjen du gillar och blogga om det du vill :) Men här är i alla fall svaraet på frågan.
1. Jaa tycker det vore jätte kul!
2. Gärna :) Gärna några till sims 3 och några till sims 4. Jag själv gillar myckte neddladningar som handlar om hår och kläder. Gärna saker till barn skulle uppskatas.
3. Jag föredrar att läsa om sims 3. Men sims 4 funkar också :)
Tack igen för en bra blogg!

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Och tack för din kommentar och förslag!
Sandy SIMSINSPACE

#8 / / InfectedSimmer:

Måste säga att jag gillar din blogg sjukt mycket, har inte följt den så länge, men fastande direkt. Den är verkligen intressant att följa!
Tycker ditt projekt att bygga om moonlight falls är spännande och ser gärna mer om det.
Tycker om att läsa om Bremmer familjen, men är mer ett sims 3 fan och tycker det är intressantare ärligt talat. :)

Svar: Tack så mycket, vad roligt att höra att du gillar min blogg! Och välkommen hit! :)

Ang. TS3 så kommer Familjen Conley att återvända - jag har skrivit anledningen till varför det inte hänt tidigare i ett annat inlägg. Så TS3 kommer att komma tillbaks inom en snar framtid så snart jag fått bukt med grafikkort problemet :)
Sandy SIMSINSPACE