Lite snabb update

Hej simmare! 
Jag vill be om ursäkt, igen, för ytterligare ett avbrott i bloggandet - och jag ska försöka hålla mig kort. 
Bloggandet har varit väldigt uppochner vilket ni märkt, jag har lovat comeback flera gånger och även lovat andra saker som i alla fall inte blivit av ännu. Jag vill klargöra att jag verkligen inte tröttnat på att blogga och att jag inte befinner mig i en "simslust = noll" period. 
 
Jag har väldigt mycket på gång i mitt liv, och mer kommer det att bli. Jag har tre flyttar framför mig varav två är utomlands under detta liksom nästa år - jag ska helt byta inriktning inte bara i skolan utan också livet och bege mig ut på mina (än så länge) tre livs äventyr! I och med letande av jobb och bostad i det nya landet, massa möten i skolan, fixa med nästa utbildning efter denna sommar och fixa med diverse planer inför den tredje och största utlandsflytten så kommer tyvärr andra saker lite på sidan om, bland annat bloggen. 
 
Men jag kan i alla fall berätta att jag har material för 2-3 inlägg med Bremmer och även för något nytt "Behind the scenes". Och jag ska dessutom ta lite av den tid jag får över men spenderar på Star Wars Battlefront och lägga på Sims (3 & 4) för att kunna uppdatera här :) 
 
Vill ni veta mer kan ni kolla in min personliga blogg som finns länkad i menyn, jag kommer högst troligt skriva om detta där - och jag kan inte länka den i inlägget eftersom jag skriver detta från min iPad, så ni får ursäkta över hur jag lagt upp detta inlägg! 
 
Anyway, nu vet ni hur det ligger till och att jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad. Jag kan tyvärr inte garantera 100% uppdatering men jag hoppas ni förstår! :) 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mikka:

Så himla spännande att flytta utomlands! Förstår att mycket tid går åt till det då det inte är det lättaste steg man kan ta :) Får man kanske veta mer om vart det är tänkt du ska bege dig? :D
Annars, det är lugnt - kommer alltid vara lugnt, med att du pausar med bloggen. Förstår dig fullt och fast :)

Svar: Ja, och det blir ju dessutom två flyttar utomlands! Den första kanske inte är speciellt spännande men den andra kommer definitivt vara mitt livs största äventyr :D Jag kommer troligtvis skriva om det på min personliga blogg som står länkad i menyn. Det känns ju väldigt tråkigt med tanke på att det går ganska bra för min blogg, och att behöva låta läsare vänta och vänta är inte speciellt roligt :/ Men ibland händer saker irl man helt enkelt måste fixa och då kommer ju bloggen i andra hand!
Sandy SIMSINSPACE