Förslag till livesändning?

Hej simmare! 
Som ni märkt har jag inte varit så aktiv (igen!), men det är mest för att jag inte haft någon lust att spela på Bremmer (eller sims överhuvudtaget) och för att jag varit upptagen med annat. Nu när sommaren är här passar man ju på att vara ute i solen hela dagarna med kompisar etc, och då blir det ju lite att spel liksom inte är prio ett - som ni nog själva förstår om ni spelar. 
 
Nog om det. Det är verkligen jätte roligt att rätt många av er vill att jag ska göra en livesändning, och jag hade först tänkt att göra en nu på fredag men jag ska försöka hinna med att gå på två studenter samma dag (!!). Jag hade nämligen fått för mig att deras studenter var på torsdag, men så var inte fallet. Anyways, jag tänkte hursom passa på att försöka göra min första livesändning nu när jag ska vara ensam hemma i en vecka! Så det kommer ske under denna vecka, dag har jag dock inte bestämt än. 
 
Min idé var att jag kanske ska skapa en sim, och försöka bygga ett hus åt denne alt. renovera ett färdigt hus. Men jag är inte helt säker och därför vill jag höra era åsikter och förslag! Vad vill ni liksom se i en livesändning? 
 
Hursom helst återkommer jag när jag bestämt dag och tid. 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mikka:

Personligen så gillar jag att se på streams/videos där någon spelar med en sim/familj. Att se på när någon bygger eller skapar simmar "in realtime" brukar för mig vara väldigt tråkigt att titta på, haha. Gillar dock att se på byggande om det är en upspeeda video!
Men, ett förslag skulle ju kunna vara att köra en Challenge? Typ en som lämpar sig bra för live-sändning och en som kan ge lite extra krydda i hur du vanligen brukar spela? :)

Svar: Tack för din åsikt! Jag tror jag har en (bättre) idé vad jag kan göra i alla fall, som jag hoppas flera kommer tycka om! :)
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Eawysims:

Det låter kul med det som du sa alltså skapa en sim och fixa ett hus till den. Ska försöka kolla på din livestream sen.