Behöver er hjälp

Uppdateringen här har varit lite si och så under hela sommaren. Jag har varit i London och på Gotland, sen har andra saker dykt upp. Jag och min pojkvän ska flytta till England snart samt att skolan börjat igen. Simslusten har ju gått uppochner den med. Men nu har jag bestämt mig för att få igång bloggen igen! Jag kan dock inte lova att den kommer uppdateras helt regelbundet på ett tag framöver. But.. jag behöver er hjälp! Vad vill ni se mer av, och framför allt - vilka familjer, och utmaningar, vill ni läsa mer om? Jag kommer i vilket fall som helst skriva om dem alla, men jag vill veta era åsikter och vilka av dem ni vill se mer utav. 
 
Ni får ursäkta kvalitén på vissa bilder, de är gamla och är av min gamla bloggstorlek som jag sedan förstorat.
 
 
Familjen Adams är den äldsta familjen här, och har kommit till Generation 4. 
De fick dock inte den bästa starten, men några av er gillar dem i alla fall. Det var längesedan något inlägg om dem kom upp, och jag ska börja spela på dem snart igen. 
 
 
Familjen Lane är nog den mest 'populära' familjen här, och ärligt talat min favorit numera. De ligger än så länge på Generation 2.
De fick dessutom en mycket bättre start än mina Adams. 
 
 
Min 100 BC familj, Snyder, vart även de ändå rätt populära bland er. Jag tappade dock intresset för dem, men om ni vill se mer av dem är det bara att säga till.
 
 
Lev dina drömmar - utmaningen där jag ska spela med min simself kommer att komma upp snart! 
Jag har några saker att göra klart innan jag börjar.  
 
 
Familjen Chain, min PGC familj.. jag tröttnade lite på denna utmaning, sen råkade det bli så att jag glömde bort dem helt. Men ska försöka komma igång med dem också, och det blir ännu roligare ifall någon av er skulle vilja se mer utav dem! 
Har dessvärre inget familjefoto av dem ännu. 
~~
Jag vill passa på att säga att jag lagt ner familjen Wright. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Moa:

Adams har jag följt sedan första Adams, Noah! Gillar alla dina familjer och ser framemot den nya utmaningen. Men jag saknar Adams så tycker helt klart att du ska börja skriva massor på dom igen :)

#2 / / Hanna:

Skulle va kul om du kunde göra fler kändisar :D
Fler inlägg om Adams också. Saknardom

#3 / / Anonym:

Adams Lane och Snyder !!