Adams - Livet går vidare

// NOTE: Som jag skrev i Detta Inlägg  så har jag lyckats återgärda grafiken i spelet. Men eftersom jag tog dessa bilder och skrev dem tidigare inläggen några veckor innan jag lyckades fixa problemet helt, så kommer bilderna i detta inlägg och ca ett eller två inlägg framåt vara i samma skick. // 


Josh är numera tonåring och Justin ett barn. 
De har fortfarande en bra syskonrelation och gör det mesta tillsammans. 


Musik är Josh's största intresse.
Han vet dock inte vad han vill i livet ännu. 
 

Justin fokuserar sig på konst. 
Kanske ska han bli konstnär när han blir stor. 
 
#1 / / Alva:

Jag älskar din blogg! Men det skulle vara lite roligare om du skulle göra lite längre inlägg (om du har tid, förstås). //Alva

#2 / / Alva:

Jag älskar din blogg! Men det skulle vara lite roligare om du skulle göra lite längre inlägg (om du har tid, förstås). //Alva

Svar: Vad roligt att du gör det! :) Jag försöker skriva så långa inlägg som möjligt, det beror lite på fantasin också. Ibland blir dem kortare, ibland längre.
Sandy SIMSINSPACE