Tillfällig design

 
Jag blir så extremt trött på Blogg.se ibland, framför allt när de ska hålla på och fixa om i temat etc utan att säga något om det. Så jag måste alltså designa om hela bloggen - vilket jag ska försöka göra under de närmsta dagarna. Bloggen har i alla fall fått en tillfällig header tills vidare då jag tröttnat på den gamla. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / CHAOS:

Tycker det ser jättebra ut! :-)

Svar: Tack! :)
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / thesimslife:

I know the feeling,
Men tycker denna header var snygg :)

#3 / / Ofelia:

Jag tycker det blev snyggt. Snygg sim
Hon liknar Megan Fox :3

#4 / / Felicia:

Tycker om den tillfälliga designen

#5 / / Hanna:

Kan du inte lägga ut fler bilder på headersimmen? Hon är jätte fin

#6 / / LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Tycker din design ser bra ut! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sandy SIMSINSPACE

#7 / / Remember me:

Nu har det fanimej börjat snöa också! På bloggen...