5 saker ni inte visste om Dean Conley

 
Ni har nog märkt att jag börjat testa lite nya saker här på bloggen den senaste tiden. Tex "Behind the scenes"- inlägget jag gjorde för inte så jätte längesen. Nu tänkte jag göra något annat som är ganska vanligt bland "vanliga bloggare", nämligen en "5 saker ni inte visste om.." -"lista". Jag vet inte om detta skulle vara något jätte kul och intressant att läsa om, men jag tänkte what the hell. Testar i alla fall! 
 
Denna lista handlar om Dean Conley.
♦ Dean är faktiskt son till Wayne Mayer (från Keeping up with the Mayers) och Marina Prattle (finns i Bridgeport), och heter egentligen Mason Crowley. Detta är såklart i ett annat spel än dem jag skriver om här på bloggen. Det enda jag har ändrat på Mason är att han i Conley är ungdom, annat namn och såklart pimpat honom med tattoos.
♦ Dean är egentligen inte så elak och kall som han framställs, utan han är väldigt känslig och osäker - vilket ni kommer få läsa mer om senare i Familjen Conley. 
♦ Han gillar katter, och bryr sig väldigt mycket om djur i allmänhet. Någon gång ska han antingen ha en katt eller en hund i sin ägo! 
♦ Även om Dean inte gillar barn är han rätt familjeinriktad. Hans lillasyster Kourtney och övrig familj betyder allt för honom.
♦ Dean gillar inte och klarar inte av att vara ensam. Han har ett starkt behov av att ha andra simmar runt omkring sig. Ett starkt behov av närhet, helt enkelt! 
 
5 saker ni inte visste om Dean! Ni får gärna säga till om ni vill se fler sådana här listor med andra simmar. :)
#1 / / Anonym :

Asså kan ju ha helt fel nu men du har tittat på supernatural (serien) va?

Svar: Jag älskar Supernatural. :)
Sandy SIMSINSPACE

#2 / / Mikke - Simstales:

Personligen, så älskar jag sådana här typer av listor. Så jag ser gärna att du gör fler! :)

Svar: Det gör jag med och därför testade jag på en sådan lista själv. :)
Vad kul, ska absolut fortsätta med dem! :D
Sandy SIMSINSPACE

#3 / / Elin:

Tyckte att han liknade någon annan av dina andra simmar, men tänkte aldrig på att det var Wayne :p

Svar: Han är faktiskt väldigt lik min Justin Bieber sim.. och personligen tycker jag att Dean(Mason) är mer lik JB än Wayne, haha :)
Sandy SIMSINSPACE