"Önskekändisar" drar igång på måndag

Vad roligt att några utav er gillade min idé "Önska en kändis"! Jag kommer därför att börja med det och tänkte dra igång med det redan på måndag. Kommentera därför inte detta inlägg med vem ni vill att jag ska göra, utan ett inlägg kommer på måndag som sagt där ni kommer få lämna era önskemål. 
 
Det kommer att funka som så att "Önska en kändis" och "Veckans kändis" läggs ihop till ett. Jag har nämligen inte tid till att spela hur mycket som helst, har ju även Lane att spela på liksom. Jag kommer helt enkelt skapa den första som kommenterar önskemål och gå nedåt, så det blir lite som Veckans kändis/en kändis per vecka. Haha förstår ni vad jag menar? 
 
För att ni dessutom ska göra det lättare för mig så vill jag att ni kommenterar tex "Miley Cyrus 2011", så att jag inte bara skapar Miley som hon ser ut idag men du som önskat henne ville att jag skulle skapa "gamla Miley". Sen om ni skulle vilja ha andra detaljer får ni kommentera det. 
 
En annan grej jag också vill ta upp är att önska inte en person som redan finns. Ni som följt bloggen ett tag vet att jag skapat några stycken innan och det är Justin Bieber, Demi Lovato, Selena Gomez, Rihanna och Kylie Jenner. Om det är någon av er som är en Belieber så finns JB redan att ladda ner och honom hittar ni i kategorin "Skapelser". Rihanna är påbörjad men inte klar, in fact så hade jag helt glömt bort det, men är det någon av er som vill ha henne kan jag absolut göra klart och lägga ut henne för nedladdning. Detsamma gäller dem andra förutom JB då såklart. :) 
 
Och det sista jag tänkte lägga till här är att en ny design till bloggen är på g. I och med den så kommer det läggas in "Veckans kändis" i menyn med en bild på personen och länk till inlägget där ni kan ladda ner simmen. 
 
Nu blev inlägget himla långt men nu vet ni i alla fall att Önskekändisar kommer att börja redan på måndag och lite vad som gäller kring det! :) 
#1 / / Tindra:

Avril Lavigne 2014 hade varit jättekul att se som sim! Tror att det skulle bli en kul utmaning för dig! :) Kram! <3

#2 / / Tindra:

Ojdå, läste inte igenom det så noga så nu såg jag ju att det stod att man inte skulle kommentera detta inlägg haha, var för exalterad xD <3

#3 / / Anonym :

Hej jag laddade ner storybroke country men världen är helt tom på simmar. Vet du varför det är så? Eller ska det vara så?

Svar: Staden är tom på simmar från början, men du kommer märka att fler och fler simmar flyttar in i och med spelets gång. Så det är inget som är fel :)
Sandy SIMSINSPACE