Lane - I wanna see Egypt just one last time #Part 1 (Vinterspecial)

Jag har inte planerat att riktigt komma tillbaka ännu, det dröjer ett tag till - men jag har i alla fall två bra nyheter. 
För det första har jag fått tag i en kylplatta och den har verkligen gjort susen för min laptop! Därför bestämde jag mig för att slänga ihop en liten (egentligen nyårsspecial) vinterspecial med Lane åt er, där ni får ta del av familjens lycka men också sorg. Jag har delat upp denna vinterspecial i två parter så att ni ska få lite mer att läsa. Jag har även förberett ytterligare ett "5 saker ni inte visste om..." inlägg. 
 
För det andra kommer jag nu i januari köpa en helt ny speldator (en MSI för att vara helt ärlig, vars grafikkort är ett GeForce), och så fort jag har fått hem datorn kommer jag att börja blogga igen! Min comeback kommer vara på en helt annan nivå helt enkelt, och Lane och alla andra simsfamiljer (och övriga simmar här på bloggen) kommer tillbaka med mycket bättre kvalité. 

 
Evelyn som numera är en tonåring börjar bli alltmer självständig. Ett steg mot självständighet är att skaffa körkort och pappa Jake har ställt upp som hennes körlärare. Det ger också Jake bra tillfällen att kunna visa upp sin nya bil riktigt ordentligt. 
 
 
En lite varmare vårdag kommer Jake och Julies mamma Adrianna över på besök. 
Julie blir riktigt glad över att träffa mamma Adrianna igen, de har ju inte setts sedan bröllopet. 
 
 
Adrianna, som börjar bli väldigt gammal, vill be Jake och Julie om en tjänst. Egypten var länge hennes andra hem när hon var ung, och på senare tid har Adrianna börjat sakna landet alltför mycket. "Jag skulle så gärna vilja se Egypten en sista gång, innan det är försent." förklarar Adrianna. Hon vill dessutom att både Jake och Julie ska åka med, hon vill skapa ett sista lyckligt minne med dem. 
Julie kunde inte låta bli ogilla Adriannas "dödsbädd-snack", men att åka till Egypten en gång till kan hon absolut göra.
Jake är den enda av dem som inte varit där innan så han skulle säkert tycka det var kul. 
 
 
Flygresan tar många timmar men Adrianna är van. Hon är bara glad över att både Jake och Julie gick med på att följa med till Egypten. Landet är trots allt en stor del av Adrianna. Oavsett hur många timmar det tar, om hon så bara skulle haft några timmar kvar av livet, skulle hon bege sig hit - bara för att se det en sista gång. 
#1 / / Elin:

Vet inte hur många gånger jag klickat in mig här på din blogg för att se om du uppdaterat eller inte, haha! Men det är kul att du (typ) är tillbaka nu i alla fall :)

Svar: Haha ja det är ungefär så jag brukar göra när någon av mina favoritbloggar står still! ;D men jag kommer tillbaka till 100% när jag köpt min speldator! :)
Sandy SIMSINSPACE