Projektet "bygger om Moonlight falls" fortsätter

Först vill jag bara säga att jag, igår när jag spelade på Conley, upptäckte att jag glömt lägga in en del CC. Därmed har en del grejer i Deans hus försvunnit eller blivit ersatt. Just wanted to tell you ifall ni undrar varför vissa saker kanske ändrats eller om det är tomt på vissa ställen i de kommande inläggen. Jag ska snart lägga in resterande CC som fattas men har i alla fall två inlägg på g där grejer saknas/är annorlunda. 
 
 
Ett tag innan jag lade Sims 3 på hyllan höll jag på att bygga om staden Moonlight Falls som kommer med i Övernaturligt-expansionen. Jag hade inte kommit speciellt långt och hade endast börjat med ett hus, och nu när jag spelar Sims 3 igen tänkte jag fortsätta på detta projekt! 

Jag tänkte försöka få till det så att Conley publiceras vissa dagar och inlägg med detta projekt andra dagar. 
Har ännu dock inte bestämt mig för om jag vill/orkar hålla ett sådant "schema" med tanke på att jag inte kan garantera att just det inlägget kommer på alla dess bestämda dagar. Vi får se hur det blir med den saken i alla fall, jag ska i vilket fall som helst försöka få till en så regelbunden uppdatering som möjligt. 
 
Nu vet ni i alla fall att det kommer skrivas om både Conley och detta projekt, för lite mer variation bland annat. ;) 

Och för ytterligare info vill jag också bara tillägga att vissa hus, de Viktorianska, kommer antagligen att vara från andra skapare då jag inte är helt säker på hur man bygger dem ännu - och viktorianskt känner jag är ett måste i denna stad haha. 
Publicerat i Projekt
#1 / / Elin:

Svarade på din kommentar på min blogg, men skriver svaret här också så blir det kanske lite enklare för dig att hitta igen det. :)

Moden kommer härifrån -> http://brntwaffles.tumblr.com/post/45205109060/this-lighting-mod-is-a-blend-of-aurora-skies <- men jag kan för mitt liv inte minnas vilken av alla hundra sorter det är jag har installerat. :( Jag är dock gaaaanska säker på att det är den som heter "Download w/ Lucky Palms water" version 3.0.

Svar: Alright! :) Jag får helt enkelt leta mig fram haha ;)
Sandy SIMSINSPACE