The Sims 4 - Skapare jag laddar ner ifrån

Jag tänkte göra ett inlägg där jag samlar alla skapare jag laddar ner ifrån, alltså återkommande. Jag har gjort ett sådant här inlägg med The Sims 3 (ni hittar det här) och tänkte göra ett liknande även för fyran, dock är det än så länge sällan jag laddar ner ifrån ex tumblr utan det har mest blivit ifrån tsr det senaste. Därav tänkte jag att jag helt enkelt sätter ihop ett inlägg med mina favoritskapare och inte bara sidor. Detta inlägg kommer antagligen att uppdateras med tiden. 
 
Kläder: Bill Sims ♦ Birba32 ♦ Cleotopia ♦ Lillka ♦ MissFortune ♦ Pinkzombiecupcakes ♦ Sentate ♦ SLYD ♦ Toksik
 
Hår: Cazy ♦ Leah Lillith ♦ Nightcrawler ♦ SintikliaSims ♦ Stealthic ♦ Anto
 
Skin/Makeup/Tattoos/Accessoarer/Skor: Leah Lillith ♦ MissFortune ♦ MJ95 ♦ NataliS ♦ S-Club 
Screaming Mustard ♦ Sentate ♦ SintikliaSims ♦ SLYD ♦ Toksik
 
Poser: ConceptDesign
 
Köpläge/Övrigt: ArtVitalex ♦ Jomsims ♦ Pralinesims ♦ Pyszny16 ♦ Sim_man123 ♦ Wondymoon ♦ Severinka
Publicerat i Allmänt