5 saker ni inte visste om Jake Lane

 
Medan jag snart ska sätta mig och redigera material för kommande inlägg tänkte jag slänga upp en ny "5 saker ni inte visste om..". Förra gången skrev jag om Adrianna Lane, familjen Lane's grundare (ni hittar inlägget HÄÄR), och jag tänkte fortsätta gå igenom familjen Lane's huvudsimmar - och vi börjar generation 2 med den äldsta sonen Jake. 
 
Sen vill jag bara tillägga att ett spelinlägg kommer upp senare ikväll. 
 
♦ Jake är en naturälskande sim, och om han kunde skulle han mer än gärna spendera all sin tid utomhus. Gärna nära havet eftersom han älskar havets brus, fascineras vid dess mystik och vad som kan gömma sig nere i mörkret. 
♦ Anledningen till varför han alltid klär sig i svart är inte pga att han är en ond sim, utan att det helt enkelt är hans all time fave färg och tycker själv inte att han skulle passa i någon annat. 
♦ Jake's första kärlek var en sim vid namn Marina som han fick syn på i skolan som barn. Tyvärr vågade han aldrig prata med henne, därför blev dem aldrig ens vänner (och jag tror faktiskt inte att jag någonsin tog med henne i serien, but fun fact är att hon faktiskt var den sim jag först tänkt ut till Jake - men det blev aldrig så)
♦ Jake är ingen stadssim utan föredrar att bo på den lugna sidan av Storybrook County. Detta kontrar ju också fact no1 här ovanför. 
♦ Adriannas man och Julies pappa Francisco är ju inte Jakes riktiga pappa. Men eftersom Jake aldrig direkt hade någon relation med Eli, utan bodde bara hos honom en enda gång som liten när Adrianna åkte till Egypten på jobb, såg Jake Francisco som sin pappa och än idag är Francisco fortfarande hans no1 förebild. Francisco var ju dessutom den som tog hand om och lärde Jake allt han kan, allt från att kunna bygga datorer till hur man är en bra sim (fast vi alla vet att Jake är en ond sim så är han ändå en bra person - oftast)
Publicerat i Simmar